Semester...

Planeringen för semestern är i full gång...=)

Torsdag eftermiddag åker vi
Fredag chillar vi
Lördag blir det nog "Grönan"
Söndag åker vi med färjan över till Åland
Måndag är vi på båten och kommer hem på kvällen
Tisdag umgås vi med Rickard, Emma och Elsa
Onsdag och torsdag viger vi åt Palle
Fredag, Lördag har vi inga planer...
Söndag åker vi till Sundsvall och delar en stuga med Markus, Christina och lilla Max.
Måndag bär det av hem till stan igen=)

Det sköna är att vi inte har någon tid att passa här hemma...så skulle vi vilja stanna längre eller kortare så kan vi göra som vi vill!! Den enda tiden som vi måste passa är juh båt tiden=)

Hoppas hoppas att vädret är med oss nu!!!
Och att vi klara oss från magsjuka...dom som känner mig vet hur tur vi brukar ha med sånt :S
 

Jag längtar redan!!! =D

Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja vi får verkligen hoppas att vädert vänder

Min semester tog ju slut i går så nu kör jag 4 veckor sen är det ledigt en vecka

Då lutar det åt västkusten med husvagn

och kanske Ullared :)

2009-07-06 @ 22:28:54
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilken härlig tripp ni planerar! :-) Receptet blir lite knepigt för i vanlig ordning improviserade jag...



Men 1 kg älgfärs, en gul lök, en klyfta vitlök bryns i smör, peppra salta och tillsätt en buljongtärning, 500g krossade tomater, tomatpure och på slutet finhackade kryddor (jag tog min timjan och oregano som jag sått själv) gör sedan oståsen enligt anvisning (jag höftar även här) och montera ihop och servera med en sallad, jag gjorde min på ruccola, tomater och nektariner - kalasgott! Hoppas du får en fin dag :-) KRAM

2009-07-07 @ 07:14:52
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma

Åhå---låter ändå som ni har lite att göra på er semester!

Hoppas vi hinner träffas lite i sommar i alla fall=)

Kramizar

2009-07-07 @ 19:58:44
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0