Tisdag...

Imorgon smäller det....
Japp jag blir  30  år ung ;-)


Så idag har stökande inför imorgon fortsatt.
Förutom på fm då jag tog med barnen så dom fick leka med den efterlängtade Jack =)
Och det var faktiskt nästan iget bråk...kors i taket!!

Men sen bar det av in till stan och så handlades det en massa mat till imorgon.
Har förberett två pajskal och två kycklingar ska snart in i ugen. Har även gjort en mjölkchokladtryffel som ska vara i tårtan.
Imorgon blir det att baka bröd och göra kycklingsallad och marängtårta =) och dom kalla skinkrörorna till pajerna.


Har delat upp kalasandet i två...
Imorgon blir det släkten som ska komma på middag och på Torsdag kommer alla kompisar på fika.

Nu ska jag fortsätta med fixandet...
Kul att ni tittade in hos mig!!!

Kommentarer
Postat av: Be Inspired -Inreding och design

Hihi ååå vad spännande. Väntar med att säga grattis tills imorgon då hihihi. Du är för härlig, tack för kommentaren i min blogg. Du är alltid så himla rar!!!!!

Massa kraaaamar sofie

2009-07-28 @ 18:15:56
URL: http://decoratemebaby.blogg.se/
Postat av: Emma

Önskar dig en superbra dag då du blir så ung=)

Vi ses på torsdag massor med Kramizar

2009-07-28 @ 20:53:43
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tittar in edan nu och önskar dig en toppen födelsedag lite i förskott! Massor med kramar

2009-07-28 @ 21:21:00
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0