Tisdag, åskregn och sol=)

Vi vaknade vi 8.30 och "hurtbullen" Danne skulle ut och springa med Rickard (han som äger lägenheten som vi bor i)
Himlen var täckt med stora svarta moln och det var väldigt kvavt ute.
Vi hade bestämt att vi skulle hitta på ngt med Rickard, Emma och Elsa under dagen.
När vi kom hem till Emma så började det ösregna....verkligen ösregna!!!!
Vi väntade ut regnet lite sen åkte vi till ett ställe som heter "Andys". Det är den mindre variant av "Leos lekland" och "Nimbys värld" som vi har hos oss i norr;-)
Jätte mysigt och barnen fick leka av sig lite!
Efter barnen lekt ett tag i leklandet så sken solen ute och vi begav oss hem till Emma igen. Där packade vi en  matsäck och engångsgrillar och begav oss till en lekpark där vi grillade hamburgare och njöt av värmen och solen=)
Vet ni en äcklig sak med Stockholm.....det kryllar av STORA vidriga sniglar!!! Dom är överallt, vart man än går.... endel med skal men andra gigantiska utan skal...BLÄ!!!!

Hur som helst så ligger barnen och jag hoppas att dom snart sover så jag och älsklingen får sätta oss i soffan med en kopp te och en nybakad baguette och se filmen "Bedtime Stories" =)
Hoppas ni har det gott!!!!

Bilder från leklandet=)
   
 


Bilder från lekparken =)
 

Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken härlig semester ni verkar att ha, bortsett från det som hände på båten då!

Usch, jag bara ryste när jag läste det, och jag lovar...jag hade blivit precis lika hysterisk!

(En förälders madröm!!)



Men jättekul att sitta och titta på era semesterbilder ;-)

Det är så söta barn ni har!

Ha nu en fortsatt trevlig semester!

Kram Therése

2009-07-15 @ 00:24:09
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt med utflykter:) Ha det bra, kramar emmsan

2009-07-15 @ 17:00:28
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0