Torsdag

Sitter och funderar på vad jag ska baka till min födelsedag?! Känner mig inte motiverad, bara loj och slö...
Jag har kommit på att jag får som mest gjort på kvällen när barnen somnat.
Då sätter jag igång som en duracellkanin (eller hur det nu stavas).
Förut så var jag juh så otroligt trött på kvällen så jag gick gärna isäng samtidigt som barnen men nu har det blivit helt tvärtom.
Igår när jag tänkte att jag skulle ta mig lite kvällsfika så kom jag  på att Danne hade hämtat ny färg tilll mina möbler som jag håller på att måla, så jag var tvungen att gå ut och måla ett varv 22.30 igår kväll...
Helt knäppt!!! =)
Så bakandet kanske får vänta tills ikväll ;-) hihi....
Då jag även sak måla lite till.


Vädret då....
Jo solen skiner ibland igenom molnen och det ärfaktiskt inte så kallt!
Nu kan man juh alltid önska sig mer sol och mer värme... man blir aldrig nöjd vet ni! =)

Hoppas ni har det bra där ute i blogg Sverige=)




(bild googlebilder)


Kommentarer
Postat av: Therese

Har inte alls hunnit läsa så mycket bloggar denna veckan, märks att man jobbar nu...men imorn bitti när jag går av natten har jag tre härliga veckor till :-)



Ser att det snart är dax att fylla år!

Spännande ;-)

Ska ni ha stor fest, eftersom du fyller jämnt...eller blir det ett lugnt firande?



Ha en härlig dag, (du som får njuta lite av solen)

Här är precis grått och regnar, men det gör ju inte så mycket eftersom jag strax ska gå och jobba!

Kram Therése

2009-07-23 @ 12:38:33
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Åhhh så lat jag känner mig, jag borde också baka till min födelsedag på söndag, och jag har även måleriprojekt som väntar på mig - kan du vara bussig och skicka över lite av din energi ;-) Hi,hi. Kram

2009-07-23 @ 15:11:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: lillasyster

gick det bättre med den färgen? =)

2009-07-23 @ 20:19:52
URL: http://frombergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0