Väder och barn i bil =)

Tog tag i saken och åkte till mamma för att vattna lite blommor! När jag sen upptäckte att tanken var tom kunde vi ju inte låte bli att handla en glass också ;) Men vädret har inte varit det bästa så det blev att äta den i bilen.
Efter glassen bar det av till pappa där jag slocknade på soffan och sov till kl 14 då jg och prinsessan skulle iväg på öron för att åter kolla upp hennes hörsel.
Det visade sig att hon fortfarande har vätska så nu ska hon få rör. Skönt tycker jag att dom äntligen tar tag i det här...vi har kämpat med hennea öron länge nu! Det är skönt att hon inte verkar ha en permanent hörselnedsättning iaf =)
Nu är barnen badade och sitter och kollar lite bolli och jag är helt slut.....kan inte minnas när jag mådde så här illa sist...ont i kroppen har jag juh förstås också och mitt arma huvud och min jäkla nacke!!!! ::( Tur att jag ska till läkaren på gyn imorgon så får vi se om han har ngt tips (mirakelkur) HOPPAS HOPPAS!!!


Svart himmel!



Glass sugna små barn får äta galass i mammas bil. Tur att det var min bil och inte ny volvon ;-)

Kommentarer
Postat av: Therése

Usch då, låter inget vidare det där :-(

Får hoppas på mirakelkuren nu då, eller hur ;-)



Åh, så söta dina (eller ja, era) barn är!

Kan tänka mig att dom tycker det ska bli spännande med en liten bebis i huset!



Hoppas du får lite vila från värken nu ikväll!

Kram Therése

2009-06-03 @ 19:01:20
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0