Främmande:) Biltrubbel:(


Har haft besök av Anna med familj. Snabb tog en bild på hennes lilla prinsessa. Alltid lika trevligt att träffas :) synd att vi inte ses så ofta nu för tiden. Har även hunnit hämta min bil som varit på verkstad för att fixas upp inför besiktningen. Med det gick inte riktigt som jag önskat!!! Delen som behövdes skulle kosta nästan 40000!! Ve och fasa:( Så vi håller på att kolla in nätet för att se om vi kan hitta en begagnad del till bil (jäveln) Bilar ska bara gå utan att krångla enligt mig;) Det jävliga är att bilen ska besiktigas på måndag och jag får körförbud på onsdag om det inte är gjort:( Så vi får hålla tummarna nu!!! Nu ska barnen hämtas så på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0