GUUUD så skönt!!!!!

Nu ligger barnen och sover och jag har inte  behövt göra ett dugg:) Tänk vad skönt det är när ens andra hälft kommer hem och tar över showen...har bara suttit vid datorn och kollat in olika bloggar:) Älskar verkligen http://tildasmamma.se kolla  in den om ni gillar inredning! Fattar inte riktigt varför men jag skäms nästan lite när jag erkänner att jag läste BlondinBellas blogg igår:D Tycker väl inte att det är ngt särskilt med den men tänkte att jag måste ju kolla in den ändå.
Jag kollade in I sanningens ögonblick på 5an igår, helt sjukt egentligen!! Kvinnan som satt i stolen ansåg att människor i Norden har bättre moral än andra, sen avslöjades det att hon hade sålt grejer som inte var hennes, stulit över 100tusen från ett jobb och finansierade sina utlandsresor med stulna pengar!! Sen vill hon kliva av stolen;) Undra vad som hade avslöjats om hon inte gjort det?!  Programledaren ställde sig lite frågande till vad hon egentligen menade med bra moral:)

Nä nu ska jag vara lite kreativ tänkte jag...vet bara inte riktigt vad jag ska pyssla med:S
Känns SÅ otroligt bra att min energi börjat återvända...jag som legat som en slapp disktrasa i soffan varje kväll och bara velat spy!!
Ha det  bra!


Min älskade familj:) Världens bästa!! Kan inte fatta att tiden går så fort....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0