Inhandlat idag och pyssel:)


Köpte nya stövlar åt barnen.  Det börjar ju som synes vara ganska blött ute;)
 
Ett nytt hjärta med en krok som jag ska hänga bredvid mina bokstäver. Det andra som jag satte upp med självhäftande tejp ramlade juh bara ner och gick sönder:(
 
Såg ett liknande ris i en blomaffär och var genast tvungen att försöka skapa ett liknande själv. Blev riktigt fint faktiskt:)
 
Planterade pärlhyacinter och påskpyntade lite:)
 
Vita fjädrar en liten pippi och diamanter...kan det bli bättre;)

Nu ska jag laga lite middag till mina hungriga som godisar som sitter bredvid mig och spelar lotto:)
Ikväll bär det av till Burträsk!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fint du har gjort! Är lite avis på dina hyacinter.. :P

Kram vännen!

2009-03-31 @ 18:03:41
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0