Kalasdag:)




Lunchen bestod av palt med sylt och smör som Olivia hade beställt. Inte det jag skulle beställa om jag fick äta vad jag vill men det funkar;)


Bullar, nougatkakor, smördegskakor, och kärleksmums:)
Sen hade vi juh också choklad igelkottarna som ni sett tidigare;)


Marsmallows doppade i choklad och kokos:)


Det dukade bordet. Barnen älskade att blåsa ut serpentiner:) SÅ hade dom fått bestämma så hade ingen kunnat sitta vid bordet;)


Här sitter hela barnaskaran redo för fika:) Linus, Theo, Olivia, Lina, Mimmi, Maja, Alva, Albin. Med faciet i hand hade det räckt med två sorters kakor... Dom små liven orkar ju inte så mkt...

En present som Olivia fått av oss satte jag och Åsa upp på väggen. Det blev SÅ fint:)

Dagen har faktiskt varit helt ok... Albin vaknade kl 5 igen men man skulle ju ställa om klockan så den var ju faktiskt 6;)
Vid 7 hörde jag att Olivia var vaken så då gick jag och Albin ner och gjorde fika och tog med oss paket upp till födeledagsbarnet. Vi fikade tillsammans på Olivias golv efter att hon öppnat sina presenter. Hon lös som en sol:) Övertalade faktiskt barnen att vi kunde lägga oss i min säng och mysa så fick dom se lite tv (jsg ville ju bara sova) Vi steg upp innan 10 sen var det bara att fixa för det stundande kalaset. Åsa kom vid 12.30, det hade aldrig gått utan hennes hjälp!!! SÅ TACK SÅ mkt!!!!!
Nu vankas det snart pizza som Peder är och köper:)
Så på återseende:)

Kommentarer
Postat av: Daddy DJ

Ahh....vad jag langtar efter er nu. Sitter pa Heathrow och tittar pa alla fina bilder. Har haft en fantastisk weekend men inget blir fullandat utan er. Har fullt av overaskningar med mig i vaskan. Puss och kram, Vi syns inatt.



Daniel

2009-03-29 @ 17:41:45
Postat av: Åsa

Det var så lite så! Var bara kul att får den äran att få vara med på Olivias kalas. Även om jag fick heta både gris och tant.. :D

2009-03-29 @ 18:15:22
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Anette

Åh så fint prinsess slottet va, ja vill åxå ha :) Väldigt fina kakor åxå, speciellt igelkottarna å marsmallows topsen :)

2009-03-29 @ 19:23:05
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0