Måndag...

Så nu är det en ny vecka...Älsklingen kom hem inatt, hur underbart som helst!! Vi låg länge i sängen och mös tillsammans med barnen. Sen blev det överaskningar till alla:) Jag fick lyxig choklad och en parfym och barnen fick en massa pyssel och leksaker:) Min underbara man vet hur man ska göra;) Sen damsög och skurade jag här nere, det var inte lite skräpigt från kalaset igår!! Men jag har ingen ork längre..blir helt slut av lite städande:( Men jag klarar av mer än för en vecka sen iaf!!!:) Nu sitter jag och väntar på Emma och Lill Jack som ska komma på besök:) Kommer kanske kort på det sen.
See you later.....

Kommentarer
Postat av: Erica

Det bästa med att ens smabo åker bort på arbete under en kortare period är att man oftast får presenter när de kommer hem :-) Kanske lite skuld känslor? Hihi. Har fått en armani parfym en gång och ett snö armband av Patrik. Av mig har ahn fått..nåt som killar nöjer sig med ;-P

2009-03-31 @ 20:05:50
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0