Middag mm....


Till middagen fick vi besök av både mormor och morfar och farmor och farfar. Mormor och morfar hade med sig en liten Albin hem och farmor hade fixat middag, kyckling och ris med svampstuvninng, morotsstuvning och jag hade gjort en god sallad. Känns SÅ bra att jag börjat må bättre så  jag kan äta middag utan kväljningar!!! Tror det blir en tidig kväll då man har ett barnkalas att organisera imorgon...(undra om det ens finns en liten chans att det kommer att gå lugnt till;)

Barnen fick jätte fina kläder av farmor och farfar som dom köpt i Polen!!

Nu får Danne komma hem snart längtar massor efter han...är så tråkigt när han åker bort!!!
Imorgon blir det fika på sängen för prinsessan som fyller 5:)
Ha det bra!!!

Kommentarer
Postat av: Birgitta Bergkvist

Hej Maria!

Hittade hit til din blogg genom Therese....kul att du oxå börjat skriva så jag får veta lite mer om vad som händer i släkten :)

Kram frå kusin Birgitta

2009-03-28 @ 21:13:45
URL: http://birgittabergkvist.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo jag vet juh de men det är tungt ändå =(





Gymnasiet gick vi, estetisk teater =p

2009-03-29 @ 15:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0