Bebis

Har haft en massa kramper i magen så idag fick jag tjuvkika på min bebis idag =D Allt såg jätte bra ut och hjärtat pickade på. Helt sjukt när man tittar på bebisen och ser hur den rör sig men jag känner det inte. Tror att jag kan känna fosterrörelser ibland, men det är så diffust så jag vet inte säkert. Längtar tills jag kan känna riktiga sparkar som barnen och Danne också kan känna. Det första Olivia sa när hon kom hem var att hon vill se bilden på bebisen :-) Hon blev jätte besviken när jag sa att vi inte hade fått ngn bild idag men att vi skulle få en på måndag då vi ska på daterings ultraljud. Hur som helst så hittade dom inte ngt som kunde förklara kramperna och eftersom att allt såg bra ut så skulle jag bara se till att vila, äta och leva som man ska göra när man är gravid =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0