En tripp i min trädgård

Älskar att gå runt i min trädgård och titta på allt som börjar slå ut i blom! Alla lökar som jag satt i höstas börjar komma och jag väntar med spänning för att se dom blomma =) Minns i  ärlighetens namn inte riktigt vad jag satte ner i höstas så det är lite spännande ;)

Den här rabatten flyttades ut förra sommaren så att vi kunde lägga fler plattor för att göra uteplatsen större :)
 
Libbstickan finns på vår söder vägg så den växer i rasande fart. Den brukar bli gigantisk!!
 
Tulpaner skulle jag tro :)
 
Gul Krokus.
 
Lila Krokus.

Kommentarer
Postat av: Helen

Din trädgård kommer säkert bli jätte fin när allt börjar blomma, va spännande.

Tack för kommentaren på inlägget jag skrivit om "äckliga gubbar".

/H

2009-05-07 @ 16:51:18
URL: http://ohromeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0