Fredagen är härlig!!!

Tycker om Fredagar!! Då vet man att man har en hel helg framför sig då vi får vara ledig tillsammans =-D  Och i helgen har dom juh lovat jätte värmebölja!!! JIPPI!!! Danne börjar iofs prata om att fara och hämta ved, vilket jag tycker var en dålig ide om det ska vara 29 grader varmt! För då vill man inte jobba med ved!
Men vi får väl se vad som händer....
Sen ska det juh byggas en större bro och sättas ett tak över vår groventre som vi använder mest. Vet inte när vi ska börja med det men juh snabbare destå bättre =) Idag då....
jo jag hade juh tagit fel på dag när jag skulle till BM....det är nämligen idag som jag ska dit! Danne jobbar hemmifrån idag så han får ta barnen (som är lediga idag)medans jag ska dit. Funderar påatt ta med barnen till en kompis som har barn i samma ålder som mina efter det. Vi får se =-)
Nä nu blir det grötfrukost...Ha en bra dag!
ÅH föresten TACK för alla goa fina kommentarer, man bli så otrolig glad!!
TACK

Kommentarer
Postat av: Therése

Alltid lika roligt att kika in hos dig å läsa lite, du har så mycket fina bilder!



Barnen verkar ju haft det riktigt roligt på det där leklandet, och även mamma fick en bra stund med intressant läsning...hi hi!



Va duktiga ni är som fixar i er trädgård!

Vi har lagt träaltan över hela vår baksida, även den lilla gräsplätten och planteringslandet åkte bort!

Men så har vi inga gröna fingrar heller :-)

Tänkte ha lite jordgubbar i en stor kruka och lite färska kryddor i krukor också!



Visst är det helt underbart med fredag!!

Är ledig i tre hela dagar nu, jippie!



Hoppas du får en härlig dag ;-)

Här strålar solen!

Kram Therése

2009-05-29 @ 11:03:43
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Jag håller med fredagar är hur härliga som helst!

Trevlig helg, kram Sandra

2009-05-29 @ 13:47:11
URL: http://inspireramera.se
Postat av: fru Sätterlund

Visst är det härligt med helg :) Ska dock jobba lite men det gör inget...

Ha en trevlig helg,

kram på dig,

Therese

2009-05-29 @ 15:25:31
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: P

Är jätte nyfiken har siffrorna dykit upp ?,annars får du kolla på Q8 macken ibland är´schenkers dåliga på att sms har jag märkt :) på alla paket som står på våran mack :)

2009-05-29 @ 16:10:41
Postat av: pysseliten

Är jätte nyfiken har siffrorna dykit upp ?,annars får du kolla på Q8 macken ibland är´schenkers dåliga på att sms har jag märkt :) på alla paket som står på våran mack :)

2009-05-29 @ 16:10:53
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: pysseliten

kolla av vart det var det är undertrasport forfarande så kommer nog måndag tråkigt men så är det ha en bra helg nu :)

2009-05-29 @ 16:25:28
Postat av: FURNISH.etc

Se till och njut av det underbara vädret som utlovats :) Själv ska jag jobba, men jag är inte så ledsen för det, för nästa vecka har jag långledigt - 6 dagar, härligt! Trevlig helg nu!

2009-05-29 @ 17:40:57
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0