Hemma på vår gård där står en gammal Ford...eller

Solen skiner och det är sjukt varmt ute!!! Inte för att jag klagar....jag är en soldyrkare utav rang =) Har suttit ute i solen och grillat mig, eller det känns iallafall så. Undrar om det är så att jag är lite mer känslig för att jag är gravid?! Tycker att det bränns så fort jag går ut och jag brukar inte bränna mig så lätt.
Ska snart hämta kidsen på dagis och käka lite glass när vi kommer hem =) Det finns inget bättre än glass i solen ;)
Kram på er hoppas ni har en bra dag!!


Överblommade tulpaner som jag tvivlade på att dom nånsin skull slå ut ;D

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilka vackra tulpaner!



Svar: Ja blev jag miljonär så skulle jag lägga mycket av pengarna på inredning, utan tvekan :)

Kram Sandra

2009-05-18 @ 14:39:03
URL: http://inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0