Min dag

Vaknar och klär på mig, går ut i köket och slå på datorn som för alltid står på köksbordet =) Idag går jag in på bankens sida det första jag gör...åh JAAAAAA jag har fått pengar!!! Hatar att inte veta om FK betalar ut som dom ska, blir det ännu en månad av snålande och tom plåndbok ;S Men nu har dom gjort som dom ska, pengarna finns på kontot, helt perfekt=-)
Så idag då...jo jag ska till barnmorskan och sen träffa en gammal arbetskompis som just fått barn och käka lunch med henne på stan =) Sen måste jag ju gå en sväng på stan (beroende på hur ont jag får förstås) men jag behöver verkligen lite kläder, linnen och kanske nån kjol som jag kan ha nu när jag växer så det knakar ;) Det svåra blir att inte handla upp allt på en gång....måste vara ekonomisk...måste vara ekonomisk!!! Det mantrat ska jag upprepa för mig själv hela tiden ;) Nä nu ska jag sätta fart och göra mig klar!
Ha en bra dag hoippas solen skiner hos er för hos mig regnar det! Men man kan inte få allt......


Kommentarer
Postat av: Therése

Ja dom är riktigt hopplösa på FK.

Har väl egentligen inte råkat så illa ut själv, men man har ju hört om värsta skräckhistorierna!



Hi hi det mantrat måste jag nog låna av dig imorgon, för då sticker jag till Ullared...längtar! :-)



Åh, va mysigt att få träffa en liten bebis idag..så ljuvliga!

Hoppas du får en härlig dag (i regnet!)

Kram Therése

2009-05-27 @ 11:04:57
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: FURNISH.etc

Så himla bra att du fick in pengarna! Kan vara så himla mkt problem med det där. Härligt! Här i Sthlm är det blandad kompott vad gäller vädret, ena stunden sol andra stunden störtskur! kram!

2009-05-27 @ 17:17:01
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0