Nervös

Sitter här och är lite nervös! Har låtit min änglar cykla till lekparken själva....Olivia klara av det galant men hennes lillebror kan lätt fabla iväg ;) Iofs så är lekparken typ 200-300 meter bort men grejen är den att jag varken ser dom eller hör dom. Och jag vill alltid ha full koll!! Men jag måste nog inse att dom börjar bli stora, men det är svårt att släppa taget! Det är en farlig värld vi lever i och mina barn är mitt ALLT!!!
Hur som helst så sa Danne till mig igår
- björkarna börjar ha musöron!
Vilket för oss med rosenbuskar betyder att det är dax att beskära rosorna =) Så det är vad jag ska göra idag!
Sen ska även Åsa, Melwin och Nelly komma förbi en sväng. Och självklart lilla Milla =D Tänkte bjuda dom på kycklingsoppa till lunch, passar bra till mitt nybakade bröd jag gjorde igår =)
Nä nu är det dax att göra sig i ordning!!
Ha en bra dag=D

En rönn som börjar få blad:)

Rabarberna växer i rekord fart!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag skulle ju oxå få nybakt bröd.. :(

2009-05-08 @ 09:40:15
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Vilja

Svar: TACKAR! :) Ja, det kan du väl få göra om du vill det ^^



Jag känner mig hedrad!

2009-05-08 @ 12:12:48
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0