PAKET=)

Fick tt sms till min mobil att paketet från Designtorget har kommit och finns att hämtas på OK. Blev lite lätt konfunderad då jag inte beställt ngt....ringde till Danne och frågade om han beställt ngt och det enda han sa var att
-Du måste juh fara och kolla vad det är!
Sagt och gjort jag åkte till OK och gissa om jag blev glad!!!?

Min älskling har beställt den hängande vaggan som jag ville ha till vår bebbe =D ÅH vad jag är GLAD!!!! Han är bäst min älskade prins! Älskar dig förevigt ;-D

Nu ska jag snart hämta barnen och åka och lämna dom hos min pappa, sen bär det av till ultraljudet =)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Han är allt bra söt din danne! =)

2009-05-11 @ 20:28:07
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0