Resten av dagen

När jag tog min pawernap passade solen på att komma fram =) Emma och Jack kom förbi så barnen fick leka lite. Jag och Emma tog tag i mitt jordgubbsland som jag skulle ha gjort för länge sen, och vips så hade jag två land. Det fanns så många revor som fått röter så det var bara att plantera dom också =D


Vi ska sätta fler lådor i helgen. Jag vill ha ett STORT land ;)

När dom åkt hem tog jag en till liten lur i min solstol. Jag har verkligen ingen ork alls :(
Men sen tog jag mig i kragen och fyllde på jord och gödslade min nyaste rabatt. Satte dit lite blomlökar så nu får vi hålla tummarna att det inte kommer en massa kalla nätter!!

Jorden är på plats.

lökarna jag satte

Den trasiga tunnan.

Det färdiga resultatet =) Nu längtar jag tills allt börjar växa och blomma =D

Till middag grillade vi hamburgare och åt ute. Hur underbart är inte det?! Det blev hur gott som helst!

hungriga som vargar :)

MUMS!! Hamburgare och bacon sallad, lök, tomat och dressing ;)

Sen åkte vi till Bergsbyn och käkade deras monster mjukglassar. Emma, David och Jack hakade också på.

Kvällen avslutdes med lite studsmatta =) Och jag hoppade faktiskt jag också ;)
Nu sitter barnen och kollar på Pippi medans jag sitter med datorn i knät. Danne njuter lite till av solen på altanen, vi har helt underbar eftermiddag/kvällssol på vår altan! Många långa sommar kvällar tillbringas där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0