SÅ underbart det är med helg!!

Vi fick alla en ordentlig sovmorgon i morse! Vi vaknade vid 8.30 när Olivia kröp ner hos oss =) Det tråkiga var att man vaknade till en grå himmel som senare under dagen öppnade sig och regnet öste ner :( Lets face it...vi blev bortskämda med sommar värme förra helgen så därför blir man extra besviken när vädret blir kallt igen! Sen har dagen mest bestått av fix på gården och den nya väggen. Nu är alla spånplattorna på plats, det ska bara spikas och sen spacklas så vi kan tapetsera. Men det hände grejer iaf =) Sen bjöd vi hit Emma och David på middag. Jag och Emma åt suring och Danne och David och barnen förtås åt grillade revbensspjäll. Alla barnen smakade faktiskt varsin liten suringmacka =)

Den bästa suringen enligt mig :)
 
En perfekt macka enligt Emma =)
 
Så här galet glad blir man av suring ;)
 
Två goa grabbar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för att jag fick se!! Älskar min nya dator. Tacka Daniel !!!!!

2009-05-09 @ 22:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0