Städning och brödbak

Mitt hem lukar såpa och nybakat bröd =) Finns det någe bättre!? Har skurat köksgolvet och bakat grekiskt lantbröd.
Jag sov i ca 2 timmar mitt på dagen innan jag hämtade barnen och det gör mig till en ny människa! Jag är så trött mitt på dagen och det trots att jag nästan alltid får sovmorgon, men det är väl så det kommer att vara framöver. Hur som helst så får jag mer energi på kvällen när jag fått vila på dagen och det är så skönt att få ngt gjort! Danne säger alltid åt mig att jag ska ta det lugnt, men jag föredrar att pyssla lite för sen vet jag att jag kan sätta mig i soffan och bara jäsa ;D Nu ser jag fram emot att få avnjuta lite nybakat bröd och te =D Bara knoddarna somnar på övervåningen....


I ugnen.


Färdiga. Luktar underbart!! :)

Kommentarer
Postat av: lillasyster

åååh önskar jag oxå va bra på baka, det bästa jag kan åstakomma är typ scones färdig mix hahah

Javisst det tycker jag, förvarna bara så man hinner få bort det värsta ;) Ser typ ut lite som att en bomb exploderat bland våra saker ännu =p

Superkul att du nu börjat ha gått en bit med bebisen, när var de ul? Jag måste komma och kika magen snart och "tafsa" lite..

Kraaam

2009-05-07 @ 20:23:09
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0