Tapetsering

Medans jag och barnen bänkade oss framför tvn och tittade på Alwin och gänget gick Danne upp och började slipa väggarna i Albin rum. Lagom tills barnen skulle i säng var han klar och hade även börjat fixa med tapetseringen =) DÅ hör jag han ropa
-Maria är tapeten en easyup tapet?
Jag såg förmodligen ut som ett frågetecken för jag hade faktiskt ingen aning, tog nästan för givet att den var det för mer eller mindre alla tapeter är väl det...! Men inte denna förstås :( Danne svor och jag också lite grann, det är ju SÅ mkt lättare och går SÅ mkt fortare att tapetsera med easyup! Sen när vi väl började tapetsera var den jäte svår att skära, minsta lilla veck så förvann färgen sen lyckades den suga fast i underlaget när vi rollade på lim och då blev den vitfläckig....JÄTTE SUCK!!!! Vi satt upp tre våder och nu pausar vi tills vi köpt ett annat lim. Vi hade bara lim till easyup hemma och den är ju lite tjockare och även dyrare så vi bestämde att vi skulle köpa nytt lim.

Nu är det Äntligen Hemma och en "sucker" för inredning som jag är måste jag nästan se det!! =D

Danne in action =D

Jag älskar tapeten i sig ,men om den inte blir bra i slutändan blir jag GALEN!!!


Kommentarer
Postat av: Vilja

Hoppas du har haft en fin kväll tjejen! Tittari n för att säga ett stort GRATTIS - du är vinnaren i min första bloggtävling :)



Skicka namn och adress till [email protected]

så skickar jag Massilia tvålen så fort jag kan!



Roligt att du deltog ^^ Kram!

2009-05-12 @ 21:02:39
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis till vinsten!! =)

2009-05-12 @ 22:20:43
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Jätte fin tapet kul :) Tyget jag har kommer från Shape vet inte om det finns i alla städer men jag bor i närhten av norrköpimg du får kolla på nätet om du hittar är dig :)

2009-05-13 @ 08:45:55
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: karola

så fint det ser ut!

2009-05-13 @ 12:10:22
URL: http://alltidinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0