Tid

Tiden räcker liksom inte riktigt till ibland känner jag! Det är så mycket som man vill ha gjort och ibland krockar det... Känner att jag skulle vilja ha mer tid för att sitta och kolla bloggar och svara på alla gulliga kommentarer, men det brukar lugna ner sig efter helgen då man är ensam igen. Barnen är på dagis och älsklingen jobbar. Nä nu måste jag ta tag i saker och ting här hemma innan vi åker och handlar!
Ha en super bra dag!!!!

multitasking =) Gosa och smsa! Undra hur knät räcker till när man har tre?! ;)

Kommentarer
Postat av: Therése

Nä, jag håller med!

Man önskar att tiden skulle räcka till så mycket mer.



Men jag brukar faktiskt sätta mig 10 min mellan alla sysslor, så känns inte all tvätt, matlagning m.m så himla tråkigt ;-)



Vilken gullig bild på den lilla familjen :-)

Kram Therése

2009-05-22 @ 10:08:23
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag kan berätta. Det räcker inte till. Det är ett enda slagmål om vem som ska sitta.. :P

2009-05-23 @ 00:40:41
URL: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0