Tisdag

Idag är barnen lediga. Det var tänkt att vi skulle till Nimbys värld i Piteå men Olivia har sån hosta. Så vi bestämde att den knappast skulle bli bättre av att springa omkring hela dag, så det får bli nån annan gång. Har funderingar istället på att fara till en liten 4-h gård som ligger i närheten. Jag hade ju som lovat barnen att vi skulle hitta på ngt och det verkar som ett vettigt alternativ! Sen kan man juh fara hem när man vill (det är juh så nära hem).
Olivia har redan börjat tjata om en kanin ;) Och jag är svag för sånt...jag hade själv en massa kaniner när jag växte upp så jag blir också sugen =) Jag säger alltid till henne att,
-det där måste du prata med pappa om! annars hade vi säkert redan haft en kanin ;-)
Tycker att barn ska växa upp med djur!!
Nä nu måste jag försöka väcka Åsa och höra om hon ska haka på oss idag =)
Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Krydda Livet

Det lät mysigt att hitta på nåt med barnen :) Det är ju sol idag. I alla fall där jag bor.



Vad snäll du är.. tack för tipset om Leila. Vet du vad den kostar på Coop nu??



Kram Josefin

2009-05-26 @ 14:05:21
URL: http://kryddalivet.blogspot.com
Postat av: Krydda Livet

Oj, då ska jag genast dit och kolla. Det vore ju perfekt ju. Hoppas att de har den bara. Tack och kram från mig :)

2009-05-26 @ 14:16:51
URL: http://kryddalivet.blogspot.com
Postat av: FURNISH.etc

Håller med, jag tror också det är bra om barn växer upp med djur. Det är ju såå underbart!



Sv; Ja visst är hängaren snygg? Blev jätteglad när jag såg att de hade den på lager :)

2009-05-26 @ 14:44:36
URL: http://furnish.blogg.se/
Postat av: Helena

Vore ju jättemysigt med en liten kanin! Själva har vi en livlig liten katt här hemma, ska bli skoj den när lillkillen börjar förstå vad det är för liten varelse som springer runt! Kram Helena

2009-05-26 @ 16:01:34
URL: http://mysigthemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0