Trädgård och middag

Hakade på Emma en sväng till trädgården här i Ursviken. Var bara tvungen att ta ett kort på äppelträdet som faktiskt hade börjat blomma ;)


Sen blev det till att laga lite middag. En variant av Paella blev det :) Jag hade inte alla ingredienser till en riktig (det ska juh vara musslor i den) men den blev super god!

Hade även i lite wookgrönsaker då jag saknade ärtor också, men det funkade perfekt det med!

Gjorde även lite bröd i ugn med olivolja, basilika och havssalt.

Middagen avslutades med melon :D

Om jag glömt säga det så älskar jag att laga mat! Det jobbiga är bara att jga inte haft ork till det när jag nu mått så dåligt och varit så trött. Men annars så älskar jag att ha vänner här på middag där man får laga trerätter och stå i köket halva dagen ;)
Funderar faktiskt i skrivande stund på att gå ut och göra ett försök med jordgubbslandet (som bara består av en pallkarage) Rensa bort alla torra löv och revor, medans solen fortfarande skiner :)
Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: © A N N A » Design, foto, tävlingar!

kostar absolut ingenting! :)

2009-05-14 @ 17:28:03
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Åh detta ser super smarrigt ut jag som bara ätit en ´korv idag :)

2009-05-14 @ 18:29:40
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Caroline

Härliga bilder! Det såg gott ut! Ha det så bra!

2009-05-14 @ 19:22:57
URL: http://lovdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0