Ursvikensträdgård

Var en sväng med mamma till Trädgården i Ursviken. Det skulle jag aldrig ha gjort....mitt köpbegär har stegrats till höjder jag inte trodde var möjliga!! Det finns SÅ otroligt mkt som jag skulle vilja köpa och plantera juh, vi har en stor gård så jag rymmer massor! Måste önska mig presentkort där när jag fyller år. Det jobbiga är att jag måste vänta tills i slutet av Juli  då :( 
Jag vill ju NU!!
Är det föresten ngn som har ett tips på vad man kan sätta där det bara är morgon sol som kan klättra upp för fasaden?! Jag bor i zon 5. Den får helst inte vara taggig eftersom ingången till huset är alldeles bredvid ;)
Alla tips är välkommna =)





Kommentarer
Postat av: FURNISH.etc

Tack för din gulliga kommentar hos mig ang. mitt varsagsrum! kul att du sett det på styleroom också :)

2009-05-12 @ 13:17:34
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0