Ute

Vi gick ut i blåsten efter middagen. Danne skulle slänga ut lite gräsfrön och jag villa att vi skulle fixa ngt som min Klematis kunde klättra på tills den fäster själv (som jag hoppas att den ska göra när den växer och blir större).
Barnen cyklade och hoppade studsmatta och klättrade i Rönnen =D

Olivia tyckte att det var en bra ide med en hilka så att det inte skulle blåsa i hennes öron=)


Albin tog det säkra före det osäkra och tog på sig stövlar ifall att regnet skulle komma=)


Vi spikade och fäste en tråd runt. Vi får se hur det håller men som sagt jag hoppas att den ska klättra själv!!


Har massor med små pärlhyacinter bland mina rosor:)

Kom föresten på att jag köpte en liten present till Albin idag...


Spänningen är OLIDLIG!!!!


Han fick en egen postlåda. Jag hade juh lovat att han också skulle få en när han flyttat in i sitt nya rum =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0