Sommar och semesterplaner =)

Sitter och kollar om vi eventuellt ska åka på nån semester i sommar, till nån djurpark eller ngt sånt. Men för det första kostar det alltid blod!!! Dom höjer alltid priserna under högsäsong både för inträde och för boende och sen vet jag juh inte hur min ork kommer att vara, om jag kommer att må lika pissigt som jag gör nu kan det bli lite jobbigt!! Men samtidigt så har det varit SÅ mysigt och barnen och vi vi vuxna har haft otroligt kul när vi åkt på semester tidigare år =D
Förra året hade vi planerat en dagstur till Piteå. där skulle vi gå på Nolia och sen åka med barnen på Nimbys värld. Det slutade med att vi tog in på hotellet och stannade en natt, gick ut och åt god mat på kvällen med barnen och hyrde badkläder och handdukar (rubbet) och badade dagen där på =D Det var HUR mysigt som helst!!!

Även om vinden blåste lite kallt måste man ju doppa fötterna =D
 
Det gäller att inte blöta ner kläderna allt för mkt när det inte finns några ombyten!
 
Underbara älskade barn!!

Tror nog att det kommer att sluta med mer spontana utflykter till www.lilleputtlandet.se mm. Ställen som inte ligger så långt bort! Det är ju inte så att barnen älskar att åka bil långt direkt ;S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0