Vardagsrum

Här kommer lite bilder på mitt vardagsrum utan orange. Lite konstigt utan faktiskt men det orangea kommer juh tillbaks till hösten (iaf tror jag det om jag inte hinner ändra mig igen;)

Världens skönaste soffa! Helt perfekt då inga  fläckar syns, kan vara bra då man har två små huliganer ;)

Man kan aldrig ha för många kuddar ;D

Underbar tvbänk från IKEA. Vi tog bort lådorna i mitten för att få plats för mediacentern. Måste skaffa gröna äpplen till min svarta skål för att matcha resten av rummet ;)

Soffbordet också från IKEA. Passar så bra i mitt retrorum ;)

Fotölj som är riktigt skön att sitta i!

Och vår älskade kamin! Det är nog den bästa investeringen vi gjort sen vi köpte huset. Det blir jäte varmt och otroligt mysigt i vintermörkret =)
Skulle vilja hitta på nån kul lösning för förvaring av veden inomhus. Har funderat på att göra två eller tre stora runda hål in i väggen och lägga veden där men min sambo ser bara problemen med det medans jag tycker att det skulle vara lite coolt ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har så fint gumman

2009-05-12 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0