GRIS....

Idag gjorde jag Olivia glad när jag fixade Tacos till middag :)
Hennes favoriträtt.
Det är en av mina favorit maträtter också!!

Har upptäckt hur underbart god Must drickan som man har till Sodastreamern är.
Dricker den alldeles för ofta och mycket...men den är SÅ GOD!!

Nu är det bort diskat och Olivia och Albin har sjungit och dansat för Ester som legat på soffan och tittat fascinerat på dom. Tror t om att det kom ett litet leende också :)
Nu sitter dom på golvet och bollar/rullar gris.



  

Misslyckades föresten totalt med apelsinerna i ugnen.
Jag somnade på soffan så jag lyckades bränna dom flesta.
Några blev inte SÅ brända så dom går nog att använda till dekoration.
Men jag ska nog torka äpplen så då får jag göra lite fler apelsiner.


Kommentarer
Postat av: lolla

hejsan

vilken härligt mysig familj du har, gillar dina bilder med rulla gris, det gjorde vi åxå när mina barn var små.

otur med dina apelsiner :(

Jag håller på torkar apelsinskivor i torkskåpet på fritids idag...hihi..det luktar riktigt gott därinne.

kramar lolla

2009-11-18 @ 18:05:36
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therése

Här hade jag lite roligt att läsa ifatt efter att jag legat lågt med bloggandet några dagar ;-)



Har sett att många börjat torka apelsiner och äpplen,

kanske skulle göra ett test i år...har ju aldrig gjort det innan!



Ha det så gott med din lilla söta familj ;-)

KRAMEN!!!

2009-11-18 @ 22:23:47
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0