Lite mer bilder...

Det blir visst inte så många inlägg nu längre....
och när det väl blir inlägg så är det mest bara bilder ;-)


Kortet som vi skickade in till tidningen :)



Man måste juh träna på att ligga lite på mage också...
Det gick bra i ca en minut ;-)

 

Ja just ja....jag har klippt mig kort =)
Blev SÅ less på att det tog sån tid att fixa håret med platttång och grejer, så det fick bli en riktigt kort frilla som är super lätt att fixa till.






 
Snön har kommit och försvunnit igen.
Men två snögubbar hann godingarna bygga iaf ;-)

Idag har varit den första riktiga dagen då jag varit ensam hela dagen med alla tre barnen.
Vi åkte å handlade på Maxi sen bar det av till min bror för lunch.
Han hämtade sina barn vid ett tiden sen har dom lekt jätte bra =)
Dagen har gått jätte fort och lilla Ester hon bara är!

Imorgon ska Danne till Övik så då blir vi också ensamma hela dagen.
Hoppas att det ska vara fint väder så vi kan vara ute lite.
Det är SÅ tråkigt när det inte finns ngt att göra ute...
Jag vill gärna promenera men barnen brukar inte vara lika pigga på det ;-S
Men man känner verkligen att man blir mycket piggare om man är ute en sväng!

Måste ändå säga att jag är riktigt pigg!!

Hon sover väldigt bra på nätterna, så än så länge är jag förskonad från dom riktiga vaknätterna...
men dom lär juh komma dom med...!

Nä nu är det matdax för lilla fröken fräken.
ha en super bra kväll!!

Ska försöka komma ikapp med lite läsande och kommenterande av bloggar...
Jag läser ofta igenom mina favvo bloggar men jag tar mig inte riktigt tid till att kommentera...
ha tålamod med mig jag ska försöka bättra mig!! ;-)

KRAM KRAM




Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Ja saknar alla dina bakverk :))) Och din goda mat , Nej´vars med kollar in då och då . Ni ser ut att ha det bra härligt ;)

Och kort hårig det var fint det med! Kram på dig !

2009-11-04 @ 21:27:15
Postat av: Emma

Vilka fina bilder och du e ju bara så snygg i din nya frilla=)

Kram

2009-11-04 @ 21:44:33
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad fin nya frisyren blev. Vissr är Ester väldigt lik sin far? Olivia å Albin är mer lik på dig :-)

Kram:-)

2009-11-04 @ 21:45:26
Postat av: Sara - Thaison

Hej vännen och tackar tackar! Jag hade en jättefin dag med hela familjen.



Vad fin du blev i håret. Måste vara skönt att slippa tänka på hårbestyr nu när du är 3 barns mamma! Själv gav jag upp på håret för länge sedan,haha. Det brukar alltid sluta med en klassisk hårtott.



Vad skönt att Ester sover bra om nätterna. Jag håller tummarna för att det ska hålla i sig.



Stor kram

Sara

2009-11-05 @ 08:21:21
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0