Nytt hår till gubben mm :)

Så nu var man vaccinerad. Det var ingen kö så det gick riktigt smidigt.
Olivia blev helt hysterisk men det hade man nästan vänta sig, hon har alltid haft svårt för läkare , sprutor och sånt.
Albin var väl inte så positiv han heller men det gick lugnare med han.
Känns hemskt när man får våldshålla men samtidigt så skulle juh sprutan tas.
Men men nu är det gjort iaf!!

Tvär sprang in på Allbutiken...
oj oj vad mycket nya grejer hon har fått in!!
Danne och barnen satt i bilen så jag kunde inte kolla runt lika länge som jag brukar göra ;-)
Det blev en snabb runda men jag hann köpa lite grejer ändå!
Blev så inspirerad av Emma så jag köpte samma underbara hjärtan som hon:)
Tänkte försöka hitta mig en minigran att hänga dom i också.




Köpte även änglar från Plutoprodukter och ett doft ljus (som inte fastnade på bild;) och två underbara ljushållare :)



Har ju även skaffat peruk till min gubbe ;-)


Grönt är juh skönt!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina saker du hittat!

Visst hade de gjort fint

Kram

2009-11-17 @ 19:30:47
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag har oxå varit dit och shoppat idag. :)

2009-11-17 @ 21:42:49
URL: http://ostor.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack goa du, vi fick en fin bröllopsdag, å just de där hjärtarna har jag med inhandlat en variant av - snacka om att det är farligt med alla udnerbara bloggar och tips och idéer man får ler Gubben tycker jag har för mycket krafs ;-) Stor kram å du, så fint ni hade det i fjol till jul! Kram

2009-11-18 @ 07:58:57
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0