FREDAG!!!

Nu är helgen snart här ;-)
JIPPI!!!!

Idag är barnen på dagis å jag har dammsugit och dammtorkat nedervåningen...tänkte att bebisen kanske skulle vilja komma ut om jag jobbade på lite hårt ;-)
Men den verkar vilja stanna kvar ett tag till ;-(

Ska snart lägga mig i soffan och slö titta på tv och kanske sova en stund innan barnen ska hem.

Ikväll ska Sandra å hennes barn komma och äta med oss!
 Hennes karl Markus skulle iväg hela helgen men självklart får hon komma utan honom ;-)
Hoppas också att goungen Jack ska komma så Albin får en kompis han med.

Vi har gjort en tjälknul i natt, så tänkte jag göra en potatisgratäng till det.
Det kan inte misslyckas ;-)


 
Igår hämtade vi föresten års glöggen!
Om den inte är god så passar den iaf in i mitt vardagsrum... ;-)

Hoppas  ni får en super bra dag!!


Kommentarer
Postat av: lolla

Visst är flaskorna snygga???

Have a nice day...

kramen

2009-10-09 @ 11:52:05
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Pillan

MMM det lät gott! Trevlig helg! Kram// Pillan

2009-10-09 @ 11:54:15
URL: http://www.mellanbuskarochtrad.blogspot.com
Postat av: Therese

Jag var tvungen att öppna för att sniffa, snacka om julig doft - längtar tills man får smaka, dvs till påsk ha, ha! Hoppas din bebbe kommer ut snart, då kanske du får provsmaka en liten slurk till jul! Ocj köpt bokstäverna från jotex, jag är så glada i mina har tagit fram dem flera gånger å planerar redan lämpliga ställen att ha dem på ;-P Hi, hi! Kram

2009-10-09 @ 19:36:02
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: pysseliten

Spännade att smaka :) Flaskan är ju snygg

2009-10-09 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0