Prisa herren här kommer skatteåterbäringen....

Äntligen har jag fått PENGAR!!!!

Sen att det mesta går åt till räkningar är juh en anna sak...men att kunna betala allt är SÅ otroligt skönt!!

Idag står det 4-års kontroll på schemat och sen blir det nog att fara och handla =)
Ska lämna Olivia på dagis kl 10 sen kl 10.15 ska vi vara i Skehamn. Efter BVC besöket ska Albin också på dagis så jag får faktiskt fara och handla själv.
Det är ju LITE lättare än att ha med sig båda barnen.

Igår kväll blev det en riktig tvkväll =)
Jag som inte skulle bli slav under tvn...;-)

Idol 
Greys
True blood

Kunde inte bli bättre=)

  

Älskar blomarrangemang och tända ljus=)

På tal om bebis....
så har jag faktiskt vaknat i natt av sammandragningar men jag skulle nog tro att det bara är livmodern som tränar inför det som komma skall.
Det tog inte tillräckligt ont för att det skullle vara PÅ RIKTIGT om man säger som så!
Men håll tummarna för mig att jag inte behöver gå tiden ut iaf ;-)

Opps nu måste jag börja göra mig klar för dagens bravder!

Hoppas ni får en SUPER härlig höstdag!!



Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Som du står i och grejar torde nog bebisen göra entre rätt snart ler Så spännande!!! Men va rädd om dig och vila så du orkar själva förlossningen. Och en amningskudde har jag, var super då jag fick en låsning i ryggen under förlossningen med Svea, den räddade mig, så nu får jag nog följa ditt tips å parkera på golvet med den så luran är nöjd ;-) KRAM!

2009-10-01 @ 09:25:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Fru Inredning

Ja visst var vingarna fina:) Hittar du dom inte på panduro så vet jag att det finns liknande i andra webbutiker(googla på änglavingar). Hoppas du får en underbar dag.

Kram Kristina

2009-10-01 @ 09:39:40
URL: http://fruinredning.blogspot.com
Postat av: Ida

O va härligt med pengar! Skönt att slippa tänka på de mera.



Hoppas att bebis vill titta ut snart. Kram

2009-10-01 @ 13:29:47
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0