BM

Hade tänkt fixa lite ärenden före jag skulle till BM...
Men det slutade med att jag nästan 1 timme före utsatt tid vaggade upp till lassa och hörde om jag kunde få lägga mig å vila i ngt rum!!!
Fick massor med sammandragningar och var SÅ trött!!!
Jag ställde mitt telefon alarm och somnade.

Besöket gick bra =)
Bltr 117/72
Järn 110
vikt vill jag inte prata om ;-)
nä allvarligt... jag har tvär rusat iväg, inte för att jag äter mycket för oftast så rymmer jag inte så mycket men har gått upp 13 kilo allt som allt. Å då är det juh några veckor kvar till bf ;-)


Bebisen ligger med huvudet neråt men inte helt fixerat.
Tappen var precis som den skulle och magen följer precis i mitten av kurvan.
Det gjorde jag juh iofs med Albin också och han vägde ju 4.3...
men hon trodde inte att det skulle vara en STOR bebis den här gången ;-)
Ja jag vet att dom visst kan ha fel, men jag hoppas att det inte blir ngn jätte bebis iaf!

Nu är barnen hämtade och det är dax att börja med middagen...
All denna mat som hela tiden ska lagas!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Maria!

Tackar för dina fina kommentarer som du alltid lämnar efter dig! Tyvärr är jag själv inte lika bra på att kommentera..men jag kikar alltid in!

Graviditet...ojoj vet precis...efter att jag gått igenom allt 3 ggr.. Men lugn, jag gick upp 22 kilo med sist grabben..mitt i varmaste sommaren! Jag hoppas att allt är väl med er båda!

Kramar Camilla

2009-09-07 @ 19:01:44
URL: http://mittljuvahemikalix.blogspot.com
Postat av: diana ♥

Tack rara för kommentaren! Vad hittar du på i höstrusket? Har nu en liten frågestund i bloggen, kika gärna in! =) Kram

2009-09-07 @ 20:35:50
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, nu börjar det närmar sig slutet!

Vilken vecka är det nu, 34 ?

Min Filip föddes i v.34 och vägde 2,1 kg.

Pojken som låg i kuvösen bredvid på neonotal vägde 5,2 kg!!!

Du kan ju tänka dig skillnaden, men den andra pojken var ju fullgången iåfs!



Så mysigt det blir med en liten bebis hos er snart ;-)

Kram Therése

2009-09-08 @ 10:46:13
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Malin S

Jag gick upp 19 kg men då hade 11 av dem försvunnit 2 dagar efter förlossningen. Bebisgrejerna vägde mer än vad jag trodde =)

2009-09-12 @ 10:41:48
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0