Energi = 0

Här händer inte mycket kan jga säga....
Har suttit vid datorn kollat på lite bloggar spelat lite Bookworm (är helt sjukt fast i det spelet)
Legat i soffan och vilat och kollat på Tinas cookalong.

Så nu blev jag less på mig själv och har plockat ur diskmaskinen och satt en bulldeg på jäsning=)

Danne åkte till farmor och farfar med barnen i morse men jag orkade inte följa med.
Sen blev det bestämt att dom ska komma hit och äta middag med oss.
Vi gjorde en Tjälknul i  ugnen i natt så jag ska bara knåpa ihop en potatisgratäng eller ngt sånt.


Måste förövrigt köpa en till färg till håret...tyckte inte alls att det blev bra :(
Färgen blev alldeles "blaskig" och tråkig...
Får köpa en färg med lite mer rött i tror jag!

Kanske att jag orkar göra det idag...


Vad gör ni en Lördag som denna?


Älskar dessa hjärtan=)
Dom är SÅ lätta att göra!!


Kommentarer
Postat av: Catrin

vilken söt blogg du har!

2009-09-12 @ 14:17:52
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0