Måndag

Ny vecka nya utmaningar=)

Barnen är just lämnade på dagis.
Själv ska jag till BM idag och få domen om mitt järn är ännu lägre...skulle inte förvåna mig hur som helst...

Ska även hämta ut lite färg till den nyuppsatta väggen och hoppas att älskligen har orken att måla ikväll...kanske t om jag har lite ork så jag kan hjälpa han=)
I vanlig fall så är det jag som målar i vår familj...han får pyssla med annat ;-)

I natt vaknade vi vid tre tiden av att Albin
(som varit torr länge nu) kissade i vår säng :(
Så det var bara att byta nästan allt i sängen + ett täcke och två kuddar blev också blöta.
Danne bar upp Albin till hans säng igen och jag renbäddade.
Självklar så var det svårt att somna om sen...
Jag vet inte hur jag ska ligga för att det ska vara bekvämt, men tillslut måste jag ha somnat iaf!
Men jag känner mig rätt så sliten idag!!!

Tänkte försöka vila nu på fm.
Fick tid hos BM kl 13.30 och det är juh mitt i min vilastund ;-)
Får ta igen vilan nu så att jag orkar hämta två små huliganer från dagis sen ;-)


Hoppas ni får en bra Måndag!!!


Kommentarer
Postat av: Therése

Så fräckt att sätta tiden mitt i din vilostund hihi!!

Hoppas du kan koppla av lite innan istället, kan du nog gott behöva efter natten ombäddande!



Jag håller tummen för att din järn inte blivit lägre!!

Vad gör dom åt det annars, käka mer järntabletter eller?

(som kanske inte är jättekul att äta för magen!)



Du får ha en bra måndag ;-)

Kram Therése

2009-09-07 @ 10:17:53
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: Sanna -saos.blogg.se

svar tack så mycket! den är tagen i våras när jag var och hälsade på familjen i norr ^^

2009-09-07 @ 14:28:34
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Helena Franska liljan

Hej :-)

Hoppas dina järnvärden är ok! Visst blir man glad av Greengate?!?! Jag önskar och hoppas kunna bygga på min samling med lite prickigt oxo. Blått eller grönt? eller båda? men inget rött tror jag... eller? ohh vad svårt att välja!!! vad tycker du?



Jag gillar oxo kräftor så vi har 4 kräftskivor till inbokade iår!!! jippie!



Kram Helena

2009-09-07 @ 15:24:30
URL: http://franskaliljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0