Ny vecka igen!!

Har hunnit lämna barnen på dagis och tog sen med mig lunch och åkte till Emma =)

Det är så skönt att få sitta och snacka lite om allt och inget!
Charmtrollet Jack var lika go som alltid =)

Åkte hem efter vi käkat lunch och nu sitter jag i soffan och slö tittar på "Hem till gården" =)
Lite tantvarning jag vet...men det finns inte så mycket värt att titta på!

Ska lägga mig och vila så jag är pigg och alert innan jag ska hämta hem min små troll ;-)


Hur som helst så skiner solen här i Norr och det är riktigt varmt...
nästan för varmt tycker jag...jag skulle vilja ha sol men dt får gärna vara lite svalare !!

Hoppas ni har en bra dag!!!


Blommor plockade av svärmor.


Kommentarer
Postat av: Sanna - saos.blogg.se

svar Ja det hoppas jag med och att det inte blir nåt strul, för min astma brukar vara rätt jävlig när jag blir sjuk och har jag otur måste jag ner akut och andas i en såndär jävla mask och det känns inte så lockande, gravid och allt som man är.... :)

2009-09-14 @ 14:38:18
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Jemini ♥

ååååh cupcakesen i headern, VILL HA!

2009-09-14 @ 14:49:56
URL: http://jemini.blogg.se/
Postat av: lolla

vilken rackarns fin bukett blommor, snäll svärmor....

kram lolla

2009-09-14 @ 18:06:38
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Pysseliten

Härligt med fint väder :) och fina blommor

2009-09-14 @ 19:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0