Onsdag...

Mitt i veckan...
Danne är i Umeå idag och barnen har inget dagis.
Vädret är ruskigt...det blåser och regnet hänger i luften.

Vad ska man göra såna dagar?!
Skulle bara vilja sätta på tvn och mysa under en filt men det funkar inte riktigt så när man har två små huliganer som behöver stimulans!


Nu på förmiddagen har vi ju byggt klart pärlplattan och sen har dom suttit uppe och pysslat och bråkat om vartannat.
Albin klara inte alltid av det Olivia gör och då börjar han förstöra istället...
hon bli såklart galen och skriker och har sig...
det är rart med barn ;-)


Jag tog ett gammalt lakan och har sytt "små lakan" till vaggan.
Ska bli SÅ kul att bädda den särskilt när jag sytt allt själv =)
Vi hängde upp den igår. Kändes viktigt att hitta en regel i taket så att den skulle sitta ordentligt!!
Det blev himla bra iaf ;-)

Har även tvättat upp alla barnkläder som är lite neutrala och filtar och ytterkläder=)


Ska nog börja ta tag i lunchen nu.
Vad gör alla andra idag?!

Ha det gott!!!



Glöm inte att anmäla er till min tävling


Kommentarer
Postat av: Pillan

God dagens! Ja visst är det underbart väder vi har här i Norrland :) Själv så har jag jobbat idag och ska nu hämta trollen på dagis, sen blir det återvinningen och slänga en massa skräp, tråkigt göra men ett måste. Trevlig dag.

kram//Pillan

2009-09-02 @ 14:25:31
URL: http://www.mellanbuskarochtrad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0