Godmorgon världen :)



Godmorgon mina vänner!
Barnen sitter och tittar på morgon Bollibompa och jag passar på att blogga lite  :-)

Så var semestrandet slut.
Danne började om att jobba igår.


Men egentligen ska jag inte klaga!!
Vi har haft det JÄTTE BRA!
Och hunnit massor även om det inte känns så alltid....

Igår städades det i hela huset sen var vi till Åsa och käkade lunch.
Passade även på att sitta ute i solen en stund när Ester sov på em.
På kvällen bar det av till "juntan" med brudarna :)
Som vanligt var det paket lotteri.


En jätte fin spegelhylla fick jag.
Olivia la genast beslag på den så jag måste väl sätta upp den senare idag ;-)
Hon vill ha sina halsband och sitt "lek" smink på den. SÖTUNGEN :)

Har ju glömt visa mitt underbara namnhalsband från Sagaofsweden.


(fick ingen bra bild)

KUPAD SILVERRING SOM OMFAMNAR PÄRLA
(bild lånad från deras hemsida)

Ett helt underbart smycke med mina tre barns namn på!!! :D

Har länge velat ha ett och kollat runt på MASSOR med sidor med alla möjliga prisklasser men den här sidan tyckte jag var BÄST!!
Fick halsbandet av Danne i födelsedagspresent :)

Tänk vad många presenter vi/jag fått den senaste månaden:)
Både bröllopsgåvor och födelsedagspresenter.
I LOVE IT ;-)

Har fått flera presentkort på olika ställen.
Ska fota och lägga upp bilder senare på mina köp.

Nä nu måste jag ta tag i dagens bestyr.
Ha en bra dag!!


Jag och Dannes fredagsmys :)
Amarone och chokladfondu.
MUMS vill jag lova!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk att det ska vara så roligt med presenter va´man blir aldrig för gammal!



Kramizar

2010-08-17 @ 15:50:53
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0