Ledig eller inte....

Danne åkte till "storstan" tidigt tidigt på Lördagsmorgon.
Så jag har varit gräsänka i helgen...

Det är inte så kul :(
Självklart sov Ester riktigt dåligt i natt så jag har väl snittat tre timmar kanske...
och då snackar vi inte sammanhängande sömn, utan en massa små lurar.

Känner mig som en urvriden trasa vill jag lova!
Man behöver helgen till att vila lite, hjälpas åt med barnen och bara umgås.
Det blir så tufft med en ny vecka när man inte fått någon hjälp under helgen!!

Men igår kväll hade jag trevlig sällskap av brudarna och vi satt och snackade, drack cola och käkade karra och popcorn :)
SUPER TREVLIGT!!!

nä nu kommer bästa Sandra hit så nu blir det en STOR kopp kaffe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0