Min lilla har blivit stor...

Idag börjar Olivia skolan.
Kan inte fatta att hon blivit SÅ stor!

Hon vill självklart gå själv men jag tyckte inte att det var en lika bra ide som hon så jag följde henne dit.
Massor med barn och vuxna på skolgården,
kaos i mitt huvud men dom hade säkert allt under kontroll ;-)

Lämnade henne och undrade om jag var en dålig mamma som inte följde med henne in i klassrummet...men hon vinkade glatt och gav mig en kram sen gick hon in.

Har hämtat henne nu och hon har haft det hur bra som helst!!





Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Då får du mysa med minstingen hemma nu :)

2010-08-23 @ 20:27:06
Postat av: Sara

Har det gått lika bra de andra dagarna för stora tjejen som börjat ettan? Är Olivia 6 år??



Viktor är pigg idag, skönt.... kramis

2010-08-26 @ 05:43:23
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja men visst är det fint med plankvägg, försökte leta om jag kunde hitta någon bild på eranmen hittade ingen, letade jag dåligt kanske?

Vad har ni använt för material, har förstått att detta är lite olika, vi använder ohyvlad råspont, tror det blir snyggt men hade väl egentligen velat ha liite större springor emellan men men, man kan inte få allt:)

Kram

2010-08-26 @ 16:15:07
URL: http://uppochnervandahuset.se
Postat av: Pernilla

Åh du är tillbaka, och har varit det ett tag ser jag. Tittade in här nu och då men trodde du slutat blogga så jag gav upp. Kul att se att du är tillbaka iaf. Saknade din blogg. Mvh/ Pernilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0