Ny brillor och trött bäbis...mm mm ;-)

I Söndags åkte Danne till Klutmark för att hämta ved.
Han tog med dom stora trollen och jag och lilltrollet åkte och STOR handlade.


Jag med mina nya brillor :)
Köpte dom på Indiska för typ 60 kr om jag inte minns fel.
Otroligt härligt sken är det i dom :))


Trött tjeja :)
Hon har börjat med att alltid slita och dra i sin mössa.
Mamman är inte lika förtjust i det!!! ;-P

I måndags hade jag Åsa och Vera på lunch.
Vi åt räksallad och var lite så där lagom nyttiga ;-)
Hade även bakat ett bröd i långpanna.
Helt perfekt att bara "hälla" upp degen i långpanna och grädda:)



Vid två tiden hämtades barnen hem från dagis och Olivia hade kompisar här som pysslade och lekte.
Albin hade också kompis, kan inte riktigt fatta att dom blivit SÅ stora. Dom har kompisar och snart ser man väl inte till dom alls...


Tjejerna gjorde ljuslyktor/förvaring av barnmatsburkar.
Albin passade på att spela lite dator medan tjejerna pysslade.
Han har inte fått spela dator så länge, men han sitter gärna på "bollibompa" webben eller spelar "Kalle kunskap"
Det jobbiga är att han gärna tjatar om att få spela. Förut så brydde han sig inte så mycket om datorn men nu har det börjat...


Ester hjälpte mig att laga lite middag ;-)

På kvällen åkte jag inte till stan en sväng och när jag kom hem möttes jag av detta...


Älsklingen hade tänt ljus överallt och det var helt bortstökat och snyggt!!
Barnen sov också såklart!
LOVELY!! :)
Man kräver inte så mycket för att bli helt överlycklig... ;-)

Idag har jag varit en sväng till Emma sen åkte vi till Vera och åt lunch.
Baren har varit på dagis och Olivia följde med en kompis hem efteråt så det var bara jag, Albin och Ester hemma.
Det passade ganska bra med en lugn eftermiddag då Albin bestämde sig för att vakna före kl 06.00 i morse :(
Han var hyfsat trött vill jag lova!
Kvällen har varit lugn men det finns alltid grejer att göra!!
Så nu är det dags att lägga bort datorn å få lite grejer gjort..........

Ha en störtskön Onsdag!!







Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi visst blev du lite förvånad när du tittade in hos dig själv plötligt fniss Tog dig på orden då du sa att jag fick plocka bilder ;-) Kram!

2010-06-16 @ 07:45:22
URL: http://lurans.blogg,se
Postat av: Emma

Dom är verkligen super glasögonen....babe=)



Kram

2010-06-16 @ 13:51:19
URL: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0