The new me å utslagen liten Ester

Ny frisserad och färgad :)



Lyckades färga håret i morse :)
Har en riktigt bra hjälpreda i Olivia som kollade till Ester när jag "slafsade" i färgen i håret!
Blev riktigt nöjd med färgen faktiska ;-)



Ester är inte SÅ pigg!!
Hon är snorig och en tand nere har just kommit fram.
Hon har sovit super lite idag så hon somnade före kl sju för att sen vakna vid hal åtta.
Men nu sover hon igen.
Hoppas det håller i sig!!


Idag har det varit riktigt varmt å skönt :)
Vi har varit hos Vera hela dagen och barnen har lekt ut typ hela tiden.
Hon tog hand om mina kottar en stund när jag for på Åsas farmors begravning.
Tack underbara du för hjälpen och sällskapet!!

Sen har Jenny och hennes barn varit här och käkat middag.
Det fick bli pizza idag, hade verkligen ingen ork till att laga ngt.

Har även hunnit med en snabb handling och läggning av barn...
I`m on fire!!! ;-)

Tror jag ska läsa lite bloggar och softa i soffan med lite choklad :)
Kanske lite ananas :)
Ha en skön kväll!!




Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Hej,

vad fin du blev i håret med färg o klippning. Borde själv göra nått åt mitt hår men jag litar inte på deras kunskap i västerländskt hår.



kramiz

2010-06-22 @ 06:49:27
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0