Tappad ;)

Nu har det äntligen hänt!!!
Det har vickats och det har vridits...
Rädslan har varit stor men nyfikenheten LITE större!!! :)

Tanden har lossnat!!!!


Vi var på Dannes jobb för att fika lite mellis igår, och farmor kom också förbi.
Så drog hon ut tanden på lillstumpan :)
Lätt som en plätt!!
Jag har också varit och vickat på tanden men inte vågat dra ut den...
den satt verkligen löst, men jag vågade inte för jag var rädd att det skulle ta ont för stumpan.
Men det kändes nog inte alls för hon märkte inte ens att hon drog ut den ;-)

Mäkta stolt var hon vill jag lova!!!



Riktigt trevligt var det hos pappan ;-)

Sen gick vi ner på stan en sväng tillsammans med farmor och köpte bla en mjukglass.
MUMMA!!

Sen åkte jag och barnen på Jysk och inhandlade bambujalusier till altanen.
Dom vi hade ifjol var helt slut och mögliga :(

Middagen intogs hemma hos Jim och Elin. Vi beställde pizza och jag åt så jag rullade fram ;-P
Dom väntar sitt första gemensamma barn och stackars Elin har gått en vecka över tiden...
hoppas verkligen att det blir snart om det inte redan har blivit ngt ;-)!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh stora tjejen!!

2010-05-26 @ 17:50:11
URL: http://liljan.blogg.se/
Postat av: vintageRetroPrinsessa



stooooooor tjejen :)

vilka fina ögon :)

2010-05-26 @ 18:20:31
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Elin Marklund

Hej Maria!

Tack för igår....näe inte har de blivit någon bebbe.

2010-05-26 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0