Tuttar tuttar och tuttar ;-)

Var och STORhandlade med några av "hemmamammorn" nu ikväll.
Jag körde STORA kundvagnen och Sara och Vera körde light varianten...
Alltså liten kundkorg ;-)
TACK för sällskapet!!!

Det är befriande skönt när kylen och frysen är full med mat!!
Så nu finns det mat till massor med "lyxluncher" till "hemmamammorna" även kallade "Ursviksmaffian"
Något lyxigt måste man juh få unna sig ;-)

Ok....det finns även lyxmat till middagar med lafamiljen :))

Köpte även hem nya tuttar till stumpan :)


Sommriga och en större storlek :) hon har fortfarande tuttarna för 0-4 mån.

Snodde ihop en riktigt GOD middag innan jag åkte och handlade.


Fläskfile gryta med taglitelle :)

Lite vardags mys på bordet fick jag också till :)


Tända ljus och underbara småblommor :)

Plockade in lite hägg, så nu doftar det mumma i mitt kök!



Nä nu blir det "Greys" och lite kvällis :)

Ha det gott!!!



Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Blommor ä verkligen vardagslyx!!! Å så en frys/kyl full ;-) Kan inte du bjuda på några bilder från ditt hem? Vore roligt om du kunde maila mig några favoriter, eller om jag får tillåtelse att plocka några bilder ur din blogg och göra ett inlägg om ditt mysiga hem? Kram kram

2010-05-27 @ 10:52:53
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0