Åh vad härligt med Fredag!!!

Känner att livet börjar återvända lite smått!!
Ester är piggare hon också och hennes mage har blivit bättre :)


Hälsofil är mums för magen :)

Nu ligger hon ute i vagnen och sover och mamman har skrivit ut lite nya kort och pysslat på här hemma.
Jag tog mig i kragen och sminkade mig lite och fixade håret.
Har gått omkring och sett ut som "sju svåra år" hela veckan så nu var det dags...
Fick ju hem ett paket igår och var ju tvungen att testa de nya grejerna.


Beställde från Campadre.
För den som inte är medlem där...bli det!!
De har otroligt bra erbjudande och har en super bra service.
Kolla in deras hemsida www.campadre.se.



Mina älskade sötfisar :)

Hoppas vi får vara så pass pigga i helgen så vi kan röja lite här hemma.
Vi åker ju som sagt inte till Piteå i helgen pga alla sjukdomar.
Barnen blev inte SÅ jätte glada men samtidigt så förstår dom.

Nä nu ska jag unna mig en glass innan lill prinsessan vaknar och se fram emot "fredagsmys" med film och chips ;-)

Vad ska nu pyssla med i helgen??


Kommentarer
Postat av: pysseliten

kan bli ett byte iett av rummet hemma ovanligt eller :))) Fin liten ram med dom så barna .Ha en bra helg !

2011-04-16 @ 08:06:40
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

så skönt Ester är kryare, aldrig skoj då de är sjuka :-/ KRAM KRAM hoppas solen lyser även på er <3

2011-04-16 @ 09:43:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: lolla

vad skönt att Ester är piggare nu, det blir så drygt med sjuka barn...

man blir ju nästan sjuk själv också då.

campandre är ett jätte bra ställe att handla på jag har handlat lite smått och gott därifrån

njut nu va solen och värmen

kramen lolla

2011-04-16 @ 19:40:36
URL: http://lollashus.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja tonnårtidens sovvanor är efterlängtad... dock inte tonnårtidens trot å uppror skratt Men var tid har väl sin tjusning, sova får man väl göra som pansionär ;-P Önskar er en fin söndag <3 KRAM!

2011-04-17 @ 08:03:25
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0