En skön dag!!

När Ester sov passade jag och Albin på att mysa lite i solen :)

Jag gjorde hamburgare som vi åt ute på bron.


Avslutade med en glass :)
Oliva åt hos en kompis så jag fick rå om prins Bus alldeles själv.

Jag låg på en madrass som vi har liggandes här nere (har inte orkat bära upp den)
La den i dörröppningen så det blev helt vindstilla :)
Låg där och halvsov tills Ester vaknade.
Hur skönt som helst!!

Gick ut i den fina vädret med Ester på em.
Albin och Olivia springer ju ut och in hela tiden så man har liksom inte riktigt kolla på dom .

Vi gick iaf till lekparken, där jag misstänkte att storbarnen också var :)


påväg till lekparken.


Gungan blev populär :)


Det är en stor härlig lekpark som vi har.
Riktigt lyxigt att den ligger så nära :)

Efter lite lekande gick jag och Ester hemåt.
Hämtade en banan till lilltjejan som hon fick äta ute i solen :)


Nu väntar vi på att pappan ska komma hem så vi får umgås lite på min lediga dag :)


(bild från google bilder)



Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken härlig dag och ojoj så stor Ester är!



KRAM

2011-04-22 @ 21:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0