God morgon :)

Strålande sol.
Sol ute sol inne sol i hjärtat sol i sinnet :)

Danne har åkt för att träna fotboll och jag och kidsen är hemma.
Frukosten började bra med att Ester tyckte att det var en bra ide att sparka ner sin tallrik med fil och flingor på golvet.
Så mamman som inte hade tänkt städa idag fick lova att skura golvet.
Ja nu är det rent och fint iaf.

Det doftar underbart av citronsåpa och kaffe i mitt hem :D


Njuter just nu av en kopp kaffe och en liten kaka :)
Ja jag vet jag är ett kakmonster.

Lite vårtecken på vår gård.


Det är mycket snö kvar hos oss men om det härliga vädret fortsätter så finns det kanske hopp om att den försvinner ;-P


Påskliljorna i fönstret har slagit ut i rasande fart :)

Idag ska jag och Stortjejan på stan. Ha lite tjejtid tillsammans.
Albin ska på kalas på Leos.
Sen är det hockey!!
Blir en riktigt  toppen dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0