Jag lever...eller jag nästan iaf ;-P

Igår var jag på en super bra utbildning som jag blev tvungen att lämna eftersom jag fick feber och är tok förkyld :(
Super tråkigt då jag verkligen behövde den när jag ska börja på mitt nya jobb!!


Den handlade om missbruk i olika former och en massa annat matnyttigt som man kan behöva inom mitt yrke.

Hur som helst så åkte jag hem efter lunch.
Bäddade ner mig i vår säng, frös som en hund, kollade febern som visade 38,3.
Inte SÅ konstigt att jag mådde dåligt!!??
Låg i sängen i princip hela dagen sen.
Danne var hemma med Ester som fortfarande inte var fräsch. Han tog henne till vårdcentralen där hon fick penicillin så hon är som en ny tjej idag :)

Idag är febern borta men jag är helt lack i hela kroppen. Har sovit massor idag och det känns som jag skulle kunna fortsätta sova också.
Danne ska på hockey ikväll så jag få ta mig i kragen och lägga barne iaf.
Danne har varit hemma med Ester idag också, penicillinen ska hon ju ha tre gånger per dag och dagis ger ju inga mediciner.

Älsklingen skämde bort mig och hade gjort en soppa med potatis och lök och bacon, krutonger som topping.
Han kan alltid få laga lunch till mig ;-)


Har inte haft nån vidare matlust sen igår men lite gick ner iaf :)

Nu är Danne och handlar med Olivia och Ester. Jag och prins Bus har sett en film (han såg på filmen och jag somnade))

Föresten Danne har påbörjat "det stora projektet"


Gruvar mig redan!!!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Siri

Vad är det för projekt? Vi går i badrumstankar..

Kramen!

2011-04-13 @ 19:04:03
URL: http://inredmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0